Volleybollturnering

Nyköping är utan tvekan den bästa staden att ta studenten i. Hela tisdagen var det volleyboll som stod på schemat. Turneringen började klockan 12 och sedan höll den på i över sex timmar. En hel eftermiddag i hamnen med bara en massa kompisar. Solen stekte. DJn var på plats. Det var helt underbart!
Det var så många lag anmälda var det bara utslagsmatcher och inga gruppspel. Vi i Hakuna Matata tog oss till kvartsfinal där vi åkte ut på grund av partisk domare... Sale vad vi lackade! Men kul var det! Mellan matcherna hängde jag med mina basketkompisar på basketplanen. Eller så kollade jag på de andra matcherna. Jag satt i 30-graders värme med hood och keps haha, allt för att inte behöva se ut som en kräfta på studenten!


Asså det är nåt mellan mig och DJn haha, han ville ha upp mig på scenen under skumpartyt men fick inte för GK, sedan har han gillat i princip alla bilder från studentfesterna på facebook, där jag är med! hahahah lite kul är det ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...