Host...

Hostar snart sönder lungorna! Blir inte bra det här!
I lördags var jag och firade Jill som fyllde år, kan inte komma ihåg senaste gången jag skrattade så mycket. Jag hängde mest med hennes kompisar, däribland Hanna, och vi hade så fruktansvärt roligt. En del av skrattandet kom sig av att mitt skratt tydligen låter som Halvdan i Hem till Midgård...
Igår var hela familjen hos kusinerna och firade Viktor som fyllde 18. Blev en trevlig eftermiddag där det bjöds på grillad hamburgare och mina favoritbullar. En annan som också fyllde år igår var min käre far, så honom ger jag också ett stort grattis!
Idag har det varit en lång dag. Gick upp vid sju och åkte och tränade, sedan åkte jag direkt till jobbet, därefter till vaccinationsservice för att fixa ett TBC-test, sedan vidare till nästa träning och slutligen hemma igen vid halv åtta. Jobbet idag gick inte bra. Folk var riktigt otrevliga! Hoppas på bättre lycka imorrn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...