Flottrace :D

Var upp och tränade imorse och det kändes riktigt bra, kul pass var det också till det helt plötsligt började åska och jag fick gå upp! Jag blir så frustrerad!!!
Körde ett kompletterande landpass inne istället... Därefter drog jag och Laura ner till ån och kollade på studenterrnas flottrace. Jag och Jill skulle egentligen också varit med men det fanns inte ork eller tid till att bygga en flotte. Lite synd men aja! Kanske lika bra det, för de stackarna som var med var totalt sönderbombade med ägg,tomater, koskit, fiskrens och allt möjligt äckligt! Det var jäkligt kul att kolla på i alla fall!
Efteråt gick vi en runda på stan och jag köpte bland annat en bikini inför kvällens skumparty. Nu väntar jag på att Laura ska komma hit så ska vi käka och fixa oss innan vi drar på förfest. Peace out!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...