19 bast!


Blev frågad av en snubbe idag hur gammal jag var. 18 svarade jag, men det fick jag ta tillbaka! Nu har jag på börjat mitt sista år som tonåring som farfar så gulligt upplyste mig om. Dagen har verkligen varit supermysig. Jag och Anna fick ihop ett gäng kanotister och annat folk som vill spela volleyboll, så när solen kom fram i eftermiddags drog vi till hamnen. Planen var upptagen av fyra killar, som konstaterade att de var outnumbered och inte skulle bli svåra att köra iväg, så de frågade så snällt om de fick vara med haha! Riktigt härliga människor. Fick dessutom höra av andra att åtminstone en av dem extraknäcker som strippa,vilket blev bekräftat när han började dansa... Har aldrig ens sett en tjej kunna skaka rumpan så där!
Men det blev en massa volleybollande och jag var i vinnande laget alla matcher. Efter det gick vi ner till piren och badade. Faktiskt riktigt skönt! Körde GRIS i vattnet med bollen haha. När vi badat klart drog strippgänget och jag, Anna, Ludde och Emma tog oss till kanotstället och paddlade en tur. Därefter fick jag middag hos Anna och en födelsedagspresent av familjen! Riktigt gulligt!
När jag kom hem igen hade Fanny kommit hem och hon och Jesper fick hjälpa mig att äta upp pannkakstårtan haha. Fick även present av henne :D Det har verkligen varit en toppendag! Mer födelsedagar åt folket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...