Våran tid är nu!

Efter 13 år av slit är nu allt plugg avslutat och inlämnat, studentbandet inköpt och jag taggar studentveckorna2013! Tillsammans med underbara människor ska jag göra dessa två återstående veckor till de hittills bästa i mitt liv och det börjar med en tripp till Eslöv för att fira andras studenter! Därefter följer studentkampen på lördag och sedan rullar det på med festligheter. Nu ska jag njuta och ha det bäst. Det är dock med viss ångest jag ger mig in på detta. Men jag får passa på att ha kul nu innan allt som varit mitt liv, mina rutiner, min vardag de tre senaste åren är över.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...