Jag mår prima..

Jepp jag hade rätt, jag har ont överallt. Det här med att måla var nog inte riktigt min grej. Men jag måste erkänna att rummet blir snyggare för var gång jag går in där. Sedan har man sovit i vardagsrummet, precis som på den tiden när man var en ovälkommen praoelev... Den här gången trivdes jag bättre ;)

Det blev en rolig kväll igår med några från klassen. Det är inte ofta vi hänger bara klasskompisar, men trevligt var det. Och lika trevligt är det att komma hem till en syn som bilden ovan! Nu väntar jag på Cajsas extremt snälla föräldrar som ska komma och hämta New Body lådorna och ta med dem ner till Skåne. Tack så jättemycket! :D Så nu får ni snart era saker, ber om ursäkt att det dröjt..


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...