Man vet aldrig när man kan behöva ett schysst järnrör!


Mys på stan hela dagen idag, sedan blev det pizza till middag. Inte helt dumt det! På kvällen stack jag till Filippa och det blev till en toppenfilmkväll. Vi poppade popcorn på spisen och det gick ju finfint... Sedan kom vi på att man kan hälla vanligt smör på dem efteråt, det blev nog något av det fettigaste jag ätit men gott var det! Vi kollade på Inkheart och Torkel i knipa. Inkheart var en av mina favoritböcker när jag var mindre, har läst de hur många gånger som helst. Jag hade ingen aning om att Inkaheart fanns som film. Men den var rolig att se, och det mesta såg ut precis som jag föreställt mig det! Konstigt egentligen att den boken inte blivit större än det är... Torkel i knipa var ju hur kul som helst, haha! Tecknad skräck ;D En film som alla borde se!

2 kommentarer:

  1. Jag har också både läst och sett Inkheart :)
    Men jag tycker det är synd att Bläckdöd och Bläckmagi inte finns som filmer .

    SvaraRadera
  2. Så hette de ja! Vi satt och försökte komma ihåg vad de andra böckerna hette men kunde inte komma på det ;)
    Jag det är det, nu vill man ju se fortsättningen också!

    SvaraRadera

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...