Massor av energi!

Jag har så himla mycket energi nu. Har ju toppat ett tag nu så jag har inte alls tränat så mycket som jag brukar. Resultatet blir en massa överskottsenergi som jag inte riktigt vet var jag ska göra av. Jag gick tränade direkt efter skolan idag, så jag har haft hela eftermiddagen ledig. Jag passade på att åka till Rusta och shoppa. Det blev en massa målargrejer (tydligen krävs det mer än bara färg och en pensel...), en teddypläd och en skohylla! Skohyllan har jag nu skruvat ihop helt själv :D Det blev riktigt bra. I helgen ska det målas!

Imorgon har jag kemiprov, det är därför jag inte åkt till SM än. Jag simmar ju ändå inte förrän på fredag. Men efer skolan imorgon bär det av mot Stockholm! Ska bli hur kul som helst :)


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...