Chilligaste dagen på länge!

Idag har varit den slöaste dagen på länge, hur skönt som helst! Jag och Alice var så himla lata, vi var jättehungriga men orkade inte laga/hade ingen lunch. Plan nummer ett var att be Helena som var här idag att fixa något, men hon gick hem.. Då tänkte vi gå till Brandkärrs thaiställe, men det orkade vi inte. Långt om länge blev det i alla fall korvstroganoff och makaroner.
Efteråt gick vi till Arkens Zoo för att köpa fiskgrejer till Alice firre. Hon köpte en jättecool dödskalle till honom. När vi kom tillbaka bytte vi (mest Alice men jag hjälpte till) slang på hennes cykel som fått punka. Nu ska jag se klart spiderman 3, haha ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...