11/11-11

Och vad gör man en sån dag? Jo man simmar 11 111 meter och slår handen i väggen efter den sista metern när klockan är 11,11,11. Mycket coolare kan det inte bli ;) Vi distansare tog ledigt från skolan för att kunna göra ett sånt pass, och så åkte vi till Oxelösund och simmade det (någon skola hade bokat badet i Nyköping så vi fick inte plats där..). Trots månader av planering kom Anna och jag på mitt under träningen att passet var 800 meter för kort. Fick liiiite panik då, men det var gott om tid så det blev inget problem :)
På väg hem stannade jag i stan och köpte ett par byxor för 111 kr, jätterea på JC! 111 kr rabatter och sånt på en massa kläder. Dessutom fick de första 111 som handlar ett presentkort. Ni kan ju gissa på hur mycket!
Nu ska jag till skolan och ha biologilab.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...