Slagsmål ;)

Har varit på jättebra humör idag, de flesta här har varit riktigt glada. Satt kvar i samlingsrummet långt efter middagen och kollade på innebandy och hade skoj. Roma införde en lek där man ska sitta och slå så hårt man kan på varandras ben, så vi två satt och slogs. Antingen är han klen eller så vågade han inte ta i, men såna hämningar har minsann inte jag! Det var en kul lek.
Roma tycker vi är helknäppa som säger "hej" och "hejdå" varje gång man träffas, eftersom det innebär att man säger hejdå till samma person mer än en gång per dag. Gör man så i Ukraina är man tydligen knäpp.. Detta har i alla fall lett till att bland annat jag hälsar varenda gång jag ser honom! Allt för att irritera ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...