Tandläkare...

Min morgondag är totalförstörd! Jag ska tydligen till tandläkaren kvart över åtta på morgonen. Inte nog med att det är tidigt på morgonen, det är dessutom TANDLÄKAREN... Har nog inte varit där på ett par år, somliga säger att det då är på tiden medan jag säger att i så fall klarar jag mig ett tag till. Jag ska banne mig tigga till mig en bulle efteråt, precis som Emil fick efter att han varit hos doktorn i Mariannelund ;)
Bortsett från detta så är allt bra. Träningen gick finfint, det var ett riktigt kul pass idag med en massa farter. Nu sitter jag hemma och nördar wordfeud så lägg gärna till errikaka, hehe ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...