Regnig söndag

Jag har aldrig varit den sovande typen. Har verkligen aldrig tyck om att sova (vilket jag är rätt säker på att mina föräldrar kan intyga). Att sova under dagen, när det är ljust, det är totalt omöjligt. Det är söndag morgon, enda dagen i veckan man verkligen kan sova ut. Gör man det? Nej, man vaknar kvart över åtta och är hur pigg som helst, och jag gick inte och la mig tidigt igår så det beror inte på det... Jaja det är ju roligare att vara vaken, så man ska inte klaga.
Det har duggregnat hela dagen, perfekt väder för att springa en runda. Idag var det riktigt skönt att springa och det kändes lätt. Blev dock lite hostig efteråt (hostigare än jag brukar bli) och det var mindre kul. Nu ska jag och folket i Tree Hill ha en slö och trevlig eftermiddag tillsammans ;)

2 kommentarer:

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...