New Body har kommit!

Nu har alla New Body grejer kommit, och det var inte lite heller! Jag tackar alla köpare så väldigt mycket! Då ska jag bara att få hem allt till Skåne också... Men ska försöka lösa det så snart jag kan :)
Idag gick träningen fruktansvärt bra. Det var fartpass med sträckor i 800 fart. Åh hej vad det gick undan! Efter huvudserien simmades det bland annat lite arm, och då var jag rätt trött och det kändes segt, men ändå gick det fort som bara den. Jag är rätt nöjd ;)
Nu ska jag plugga lite, sedan ska jag kolla på "Mr and mrs Smith" med Alice. Efter att sett Simpsons version av filmen blev jag sugen på att se originalet igen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...