No more banankräm!

Trevlig fredagmorgon det blev. Efter mitt tandläkarbesök (jag slapp banankräm! efter tio års tjat om att slippa denna äckliga smörja vann jag äntligen kampen mot tandläkarna och deras banankräm) fick jag en bulle. Sedan var jag tvungen att sitta på parkeringsplatser i flera halvtimmar och vänta på att typ apoteket och öb skulle öppna... När jag kom hem hade Emma inte ens vaknat!
Jag körde hela vägen hem. Det gick finemang, jag körde till och med på en 100-väg. Mitt största problem är för tillfället att jag glömmer bromsa, eller jag glömmer att bromsa i tid så jag får tvärnita innan varje korsning...
Nu är farfar och Ethel här och hälsar på, trevligt värre! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...