Målat och fint :D

Åh herregud vad jobbigt det är att måla! Jag är helt slut. Men nu är det vitt i alla fall, och jag med. De gröna tepeterna lyser igenom lite. Fast allt är bättre än hur det såg ut innan. Jag resonerar som så att jag ska bo här tillräckligt länge för att stå ut med hur det såg ut, men inte tillräckligt länge för att göra ett perfekt jobb. Här ska ändå renoveras när vi flyttar.

Filippa kom hit strax efter lunch och sen dess har vi målat. Med ett undantag för en glögg- och pepparkakpause. Alla mina möbler står i vardagsrummet för tillfället så jag lär få sova där i natt. Imorgon ska det julpyntas och fixas i ordning på rummet.


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...