SM 2011

Då var SM över för min del för den här gången. Jag måste säga att jag inte är helt nöjd. Uppladdningen var bra, jag hade sovit bra och jag hade ätit rätt men ändå räckte inte orken. Målet med den här terminen var visserlgen att öka farten och försöka pressa tiderna på de kortare distanserna. Det har jag lyckats med men istället verkar uthålligheten tagit stryk. Eller jag har inte hunnit träna upp den så som jag brukar.

Tiden på 800 idag var en halv sekund över pers, så det var väl inte jätteilla. Däremot var andra 400 inte okej. Jag gjorde den snabbaste öppningen nånsin. En sekund över mitt hundrapers (det säger nog i och för sig mer om hundraperset än om detta lopp...) och pers på både första 200 och 400. Sedan tog orken slut och jag tappade sex sekunder på andra 400.

Det är bara att bryta ihop och komma igen. Nu är det JSM som gäller! Ska bland annat jobba stenhårt med benen för att på så sätt orka med en tidigare spurt.


Published with Blogger-droid v2.0.1

3 kommentarer:

  1. go, go, go vilken glöd, kämpa på du är fantastisk!!!

    SvaraRadera
  2. Håller med :) Hur mycket tränar du?

    SvaraRadera
  3. Tack :)
    jag tränar 8-10 simpass plus styrka och löpning varje vecka:)

    SvaraRadera

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...