Stolt!

Jag blev ju lite stolt igår. 648 poäng för ett ord på wordfeud. Grusat tror jag jag skrev (mot Rasmus) och fick så mycket poäng ;D  Haha, jag vann den omgången.

Jag tror jag är lite onaturligt klantig ibland. Tidigare skulle jag lägga in en penna i skåpet här i skolan, men jag missar skåpet och drämmer handen i kanten brevid. Det gjorde ont som bara den...

Idag på fysiken fick jag en linjal! Igår berättade jag att jag hade haft en linjal, sedan hade jag stoppat ner den i skolväskan och nu hade jag många, lite kortare linjaler... Så när jag kom till skolan idag hade Jocke tagit med en böj- och oknäckbar linjal till mig! Så himla snällt :D


Published with Blogger-droid v2.0.1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...