Paniken som uppstår...

...när man tio miuter innan sitt lopp blir extremt toanödig och man ska hinna få av och på sin baddräkt. Men det gick bra ändå! Pers på 200 fjäril efter ett år av fruktansvärt tunga fjärilslopp. Mitt fjäril har över huvud taget inte fungerat det senaste året, så det var himla skönt att det släppte nu. Tjugo minuter efter fjärilen var det dags för 400 frisim. Otroligt nog simmade jag nästan på pers även där! Det var oväntat ;)
Imorse simmade jag 400 medley, och det gick också riktigt bra. Jag persade på 100íngen fjäril, ryggsimmet var inget större problem sen dog jag på bröstsim, hehe. Persade med en dryg sekund :) Vi simmade en lagkapp idag också, och den gick helt okej. Jag är riktigt nöjd med helgen.
Imorgon åker jag tillbaka till Nyköping, sen drar skolan igång igen. Nästa Skåne-visit blir till jul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...