Hypnotized

Årets show utspelades igår då vår ständigt återkommande hypnotisör kom till Wingate. Jag voluntärade och hjälpte till med att hålla ordning på köerna mot att jag fick en plats på första raden. Eftersom jag blivit hypnotiserad tidigare, var det lätt för mig att bli hypnotiserad den här gången också. Jag blev uppkallad på scen under båda föreställningarna tillsammans med 20 andra, för att vara en del av showen.
För er som inte blivit hypnotiserade förut, it's real! Det är som att gravitationen drar en neråt och gör en superavslappnad och sen är man in nåt transliknande tillstånd. Jag var medveten om vad han sa, och jag kom ihåg delar av det efteråt, men det fanns inget jag kunde göra åt saken.
Under första showen blev vi vettskrämda av en orm (ett skärp), vi spelade i en orkester och vi fick möta våra drömmars kändis (en Campus safety-kille som i min värld var Leonardo Dicaprio). Även när hypnosen var bruten var några av oss kvar i nåt slags besatt tillstånd av den här stackars vakten, så tillsist fick han sätta oss i hypnos igen för att radera kändisbilden.
Andra showen var värre, då deltog jag tydligen i OS i butt-dance för Ukraina, innan jag vann mitt drömfordon, en traktor, i Vegas. Hur som helst, även om jag inte såg nåt av showen, eller vet mycket av vad som hände, så verkar det ha varit en riktigt bra show!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...