Och så vidare till Malmö

Sista dagen var ju tvungen att bli speciell. Jag var uppe på förmiddagen och gjorde smörgåstårta medan alla andra tittade på OS-invigningen. Vid lunchtid åkte jag och Mehdi in till Malmö där vi hyrde en trampbåt och gled omkring på kanalen. Det var mysigt samtidigt som vi fick sett en massa (och fångat Pokémons så klart). Även när det började regna och vi fick gömma oss under ett träd så var det en trevlig upplevelse.
Efteråt var vi lagom hungriga och gick till en asiatisk restaurang vid Gustav Adolfs torg och åt. På eftermiddagen gick vi bort till Västra Hamnen för att heja på Ludde som skulle tävla. Vi träffade även Anna och Jill plus hennes kille. Det är rätt coolt att se på triathlon, växlingarna är imponerande! Ludde började jättebra, men åkte i backen och fick tyvärr avbryta.
Då begav vi oss till farfar så att vi kunde säga hejdå och Mehdi kunde överlämna en liten present. Han blev så glad och det var kul att ses en gång till innan jag flyttar igen.

Favoritfotot under veckan! Så glad de kom så bra överens allihopa ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...