Senior year is on!

Då är de första två skoldagarna avklarade. Den här terminen läser jag franska, business strategy, business law, finance och innovative marketing. Dessutom har jag kvar mina jobb som designer, badvakt och tutor, så jag har som vanligt fullt upp. Jag gillar mitt schema och mina kurser hittills.
Vi börjar inte träna officiellt förrän nästa vecka, men vi har "captain's practices" varje dag, och i princip hela laget dyker upp. Jag är riktigt imponerad över hur alla kämpar, även om det är både varmt och jobbigt. Jag tror vi har ett riktigt bra lag i år, så det känns lovande!

Bygger torn i min innovative marketing-klass
Skolan anordnade ett Pokémon Go event igår, så jag och Mehdi gick och fångade lite Pokémon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...