Nu kör vi igång på riktigt!

"By the end of the season, I want to be able to do push-ups like you" var nog den bästa komplimang jag någonsin fått! Visst har jag nog blivit lite starkare över sommaren, men det kändes ändå riktigt bra att höra. Bortsett från en förkylning så känner jag mig i toppform, relativt till var vi är i säsongen (för nu har säsongen minsann startat på riktigt!).
Sen den där förkylningen är ju lite onödig... Jag har känt att den varit på väg i ett par dagar, men har lyckats hålla den under kontroll, tills i natt när någon bestämde sig för att pranka killarnas lägenhet. Jag kunde inte förstå varför jag frös så mycket hela natten, men när vi vaknade på morgonen var hela vardagsrummet vänt uppochner och ACn var inställd på 45°F. Även om den inte är stark nog att få det såpass kallt så har den ändå stått och blåst kalluft rakt i ansiktet på mig hela natten. Lite smått irriterande.
Förövrigt så har jag beställt en ny laptop, som förhoppningsvis kommer imorgon! Som tack för köpet fick jag en presentkorg med diverse popcorn och pretzels!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...