Pool party

Jag har haft en fantastisk helg! I lördags hade vi team bonding i form av pool party med hela laget. Det var varmt och soligt, och vi grillade, badade och lekte. Två av killarna hade tagit fram sin kreativa sida och byggt ett flytande beer-pongbord som vi utnyttjade i poolen. Det blev en helt perfekt eftermiddag, innan vi alla samlades för mer festligheter.
Lördagskvällar är som roligast i början av året, när alla är taggade på att vara tillbaka och träffa nya människor. Det var så mycket folk överallt och jag hade så roligt hela kvällen!
Söndagen blev rätt lugn, med lite plugg och en tur till Best Buy för att leta efter en ny laptop. Nu när första skolveckan är över, är jag redo för resten av året!

Vi har köpt ett koppel till Mr. T 
Jag har börjat kolla på Vikings, så det var såhär jag spenderade min söndagskväll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...