Kräftskiva

Vi bestämde oss för att avsluta denna fantastiska vecka på ett väldigt svenskt vis, nämligen med kräftskiva. Mehdi har aldrig ätit kräftor, än mindre skalat dem, men han lärde sig snabbt! Och det var "not a favorite, but okay" haha. Med kräftskiva och vitlöksbröd till förrätt, hade vi min smörgåstårta till huvudrätt, och den tyckte han minsann om! Till en senare efterrätt hade mamma gjort äpplepaj, eftersom det är Mehdis favoritdessert och den fick mycket gott omdöme.
Det spelar ingen roll att vi ses om mindre än två veckor igen; att säga hejdå i söndags morse var ändå inte kul. Jag är så himla glad att han kom hit, och jag hade en grym vecka, vilket jag tror och hoppas att han också hade! Han fick i alla fall ett klart godkänt av mamma och pappa så det var ju skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...