Reslife Training

Långt om länge kom jag fram till Charlotte, och mitt bagage fanns kvar. Där behövde jag bara sitta i tre timmar och vänta på skjuts hem så det var inte så farligt... Utan speciellt mycket tid att samla mig och packa upp, blev jag direkt indragen i vår training. Det är återigen en fantastisk grupp av människor som jag får jobba med, och jag ser verkligen fram emot det här året.
Vi var klara vi nio ungefär så då kunde jag börja hämta grejer som jag förvarat i omklädningsrummet. Jag hämtade bara det nödvändigaste för jag var rätt så trött. 
Jag sov som en stock tills jetlaggen slog in vid fyra imorse och det visade sig vara färdigsovit. Så jag packade upp och tvättade innan jag blev hungrig och gick till McDonalds. När jag ätit klart var klockan 05:50 och jag hade fortfarande två timmar att slå ihjäl, så jag åkte till Walmart. Där fick jag äntligen köpt tandkräm, och även lite mat, lakan och skumbäddmadrass.
Jag var tillbaka på skolan lagom till dagens training som började med en "thank you breakfast" tillsammans med städpatrullen och maintenance. Därpå följdes en dag full med föreläsningar om Title IX, självmordstankar och lägenhetsgenomgångar. Jag och en av tjejerna, Leyli, hann även med en träningspass. Det har varit en lång men bra dag!

Så här mycket för litet var mitt lakan som jag sov på i natt... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...