Mr. T

Så här är en liten historia jag glömt berätta om. Jag har gått och blivit med kanin. Jag och Lauren började prata om att skaffa kanin i våras men inget hände. Men nu helt plötsligt sattes planerna i verklighet! Vi kontaktade en uppfödare som sålde en 6-månaders rex-kanin (för det var den sorten vi ville ha) och sen åkte jag, Lauren och Katelyn - bara för att titta!!! - på den i torsdags. Vi ville bara se om hon var tillräckligt trevlig. Men vi blev allihopa helt förälskade och köpte henne på studs. På vägen hem fick vi stanna på Walmart och köpa allt vi behövde för att kunna ta hand om henne.
So, bloggläsare, meet Mr. Baby Tyrannosaurus Rex the Cow-Bunny!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...