Late night trips are the best kind of trips

Det här har nog varit den längsta veckan i mitt liv. Jag har sprungit mellan lektioner, jobb, träning, möten och event, men nu är det äntligen helg. Det firade vi med att ta en midnattstur till Cookout och Walmart nu ikväll. Vad sägs om en oreo-caramel cheesecake-hershey chocolate milkshake? Rätt så gott kan jag tala om!
Innan det så var vi och hejade på simmarna som deltog i en omgång av ett livs levande "sänka skepp" i simbassängen. På vägen därifrån blev vi påtvingade en massa mexikanska matrester från Moe's vilket resulterade i en buffémåltid till middag. Nu tar jag helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...