Vad är en resa utan shopping?

Vår första morgon i Texas började vi självklart med en löptur i värmen runt kvarteret för att utforska. Det var en mix av dofter från alla trädgårdar som vi passerade och det var så underbart grönt överallt. När vi var färdigsprungna låg vi i gräset och körde våra abs.
Efteråt begav vi oss till Houston och en enorm galleria. Den hade till och med en skridskorink! Vi shoppade lite, provade ut en massa smink och tog en tur till en vattenvägg. Alltså en vägg av vatten. Den var gigantisk!
Återigen hade vi en fantastisk dag och vi fick en supergod HEMLAGAD middag. Dessutom fick jag köpt min cowboyhatt! Nu är jag redo för rodeo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...