Fullt upp hela helgen!

Igår tog jag med Emma till hennes första lacrossmatch, vill ju att hon ska få uppleva så mycket amerikanskt som möjligt! Därefter åkte vi och fick gjort vid våra naglar, så nu är mina påskaktigt färgade.
På kvällen hade vi årets fest. Alla simmare från både Limestone och Queens kom, och det var fullt ös! Emma och jag hade jättekul!
Idag spenderade vi hela dagen shoppandes, och jag och Mehdi introducerade Emma till både Taco Bell och Cheesecake Factory. Dessutom hittade hon en studentklänning! Så det har varit en lyckad dag!
För övrigt så har vi bokat hotell i Washington DC över påsk! Vi ska roadtrippa dit med Mehdi och Tripp, så det lär bli ett äventyr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...