The Mimi

Så nu har Spring Break 2016 officiellt börjat. Efter lektioner med ungefär 20 procents närvaro och en massa omständligt packande gav jag och Lauren oss iväg mot hennes "Mimi" (farmor) och farfar. På vägen stannade vi hos hennes pappa, vars fru utrustade mig med cowboystövlar och matchande skjorta. Tydligen kan man inte gå på rodeo klädd som en europe... Det här kommer verkligen bli ett äventyr!
När vi kom fram till hennes mimi hade hon gjort en massa kakor till vår resa. Supergulliga farföräldrar!!! Imorse förberedde de en dunderfrukost efter att vi varit ute och sprungit, med ägg från pappans egna höns! De var precis lika gula som äggen vi hade när jag var liten!!!
Nu är vi på väg mot biluthyrningen för att få vår bil för resan, sedan bär det av mot nästa stopp: Louisiana.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...