Sushi Party

Det blev en date på Red Bowl igår kväll och en massa sushi! Det var hur gott som helt, och vi testa flera olika grejer som sushi med ål i och friterad sushi. Det enda jag inte gillade var mangosushi, den var så stark så hela munnen började brännas. Jag är i och för sig väldigt klen när det kommer till stark mat...
När vi kom hem igen såg vi In The Heart of the Sea. Jag gillade den, även om den var lite för lång och utdragen.
Rent allmänt var det en bra dag igår. Jag hade prov i production, jag gjorde en ny flyer för AdTeamet och jag körde ett långt, jobbigt cykelpass. Jag spenderade även en timme åt att dela ut glass och rootbeer (en äckligt typ av läsk) från reslife.
Nu är det äntligen fredag och spring break är sååå nära!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...