Påsklov

Igår morse hade vi träning klockan 6 på morgonen (åh morgonträning, du är saknad...) så att vi kunde få eftermiddagen ledig. Halvvägs genom träningen tog jag en paus för att registrera för kurser till nästa termin. Jag ska läsa Business Strategy, Business Law, Marketing special topic, finance och franska, och jag är väldigt nöjd med schemat.
När jag var klar med lektionerna för dagen åkte jag och Emma till Monroe och shoppade och åt lunch. Vi åt på Chili's vilket var supergott! Vi hade en mysig eftermiddag tillsammans som avslutades med en liten stund ute i solen vid poolen.
På kvällen bestämde vi oss för att ha en typisk, amerikansk pizzakväll så jag, Emma och Mehdi beställde två stora pizzor som vi åt medan vi kollade på Lost.
Nu är det äntligen påsklov och vi tre och Tripp är i skrivande stund på väg till Washington DC!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...