Livet leker!

Fy vad dagarna går snabbt! Emma börjar bli rätt bekväm här, kommer och går som hon vill medan jag är i skolan. Igår tog jag med henne på min marketinglektion och senare åkte vi på bio. Vi såg Allegiant och den var riktigt bra! Idag spenderade vi hela eftermiddagen vid sjön. Superhärligt i solen (Emmas bränna är dock inte så härlig nu...). På eftermiddagen hade jag ett program där man kunde måla påskägg, och både Emma och mina residents visade sina konstnärliga sidor!
Ikväll gick vi på en föreläsning med Piper Kerman, författaren till Orange is the New Black. Det var väldigt intressant faktiskt!!
Vi har det bra här tillsammans så det är inte klokt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...