Borta bra men hemma bäst

Det var rätt skönt att komma tillbaka i lördags och det var ännu skönare att ha hela söndagen åt att vila upp sig och ta igen sådant jag inte gjort under lovet (typ sola och läxor). Jag och Lauren gjorde ugnspannkaka på de gula äggen och åt det med sausage. Efteråt solade jag lite och efter dryga två timmar vid poolen hade jag en liten solbränna.
Tillsist kom alla nationalssimmare hem, inklusive Mehdi som haft en fantastisk helg. Efter att ha brutit 20 sekunder på 50 fritt är han nu tekniskt sett lagets snabbaste kille!
Jag hade gjort äpplepaj som överraskning, och den blev supergod och krispig. Både igår och idag har jag fortsatt mitt solande medan skolan börjar komma igång igen. Tydligen börjar vi träna idag igen, vilket är rätt dålig timing eftersom mina knän har börjat göra ont. Jag vet, jag lär mig aldrig. Det händer varje år att jag överanstränger en muskel eller led efter att jag börjat träna något nytt. Men, men, det är bara att göra det bästa av det hela! På torsdag kommer Emma och hälsar på, och det ska bli fantastiskt!!!!!

Se hur gula äggen är!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...