Vinter i North Carolina igen

Det ska tydligen bli isigt och möjligtvis snö imorgon och hela vårt county har fått spel. De får det att låta som att det ska bli snöstorm, 30 grader kallt och en veckas strömavbrott. Varenda affär har fått rätt tomt på mjölk- och brödhyllorna (jag vet fortfarande inte vad allt folk tänker göra med endast mjölk och bröd i en risig situation). Skolan har stängt ner och det är lugnet före stormen som hägrar.
Snö eller inte, imorgon ska vi till South Carolina och tävla. Jag börjar ångra att jag bad Kirk att få simma 200fj i år... Efter en riktigt tuff träningsvecka kommer det bli en tuff helg.

Mitt i kylan passade Vika och jag på att odla en amaryllis. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...