Broken camera

När man ser snö för första gången på evigheter, händer det ibland att man blir lite för glad, och tar ett par glädjeskutt för mycket. Då kan det hända att telefonen trillar ut fickan så att kameran slutar fungera. Kameran är den funktion jag använder absolut oftast, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Nina får jag betala runt 100 dollar för att få det fixat, eller så får jag vänta till sommarn och låta garantin ta hand om det. Ni kan nog förvänta er lite färre bilder här nu den närmsta tiden i alla fall...
Förövrigt så har vi långhelg nu (Martin Luther King-dagen idag) så det har varit en skön helg. Igår bakade jag och Øystein en massa och idag har det tränats och lifeguardats. Nu är jag så redo jag kan bli för en ny vecka!

Napoleontårta med blåbär! 
Vi fick hängt upp våra skyltar från förra veckans Bulldog Bash! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...