Senior meet

Då var första veckan avklarad, och det känns finemang. Igår eftermiddag hade vi vårt senior meet mot Catawba och vi vann stort. Jag simmade 1000, 500 och 200fj (Vika gav mig The Iron Lady-reward för det haha). Mitt i tävlingen hade vi vår senior recognition, då alla seniorer sprang genom en mänsklig tunnel med sina "eskortörer". Vilken stämning! Alla var så glada och taggade. Jag kan inte fatta att det är min tur nästa år!
Efteråt åt jag och Mehdi middag på Koumi (typ som Tokyo men inte lika sketchigt och gott haha) och kollade på Horrible Bosses. Rätt kul film!
Imorse hade vi en lång skön träning och lite gym, och nu är jag redo för en långhelg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...