Duty weekend!

Första dutyhelgen är i full gång och jag hade en supermysig kväll igår, 100 procent ägnad åt mig själv. Mellan mina ränder bakade jag bröd och tittade på först The Wedding Date och sen Finding Nederland. Trots en sen kväll, gick träningen riktigt bra imorse. Något som gick mindre bra var allas prövande av nya tävlingsdtäkter. Flera har gått sönder och både min och några andras var fel i storlek, så nu är det bara att hoppas att de kan beställa nya i tid.
Dutykväll nummer två har hittills varit rätt bra den med. Hela tjejlaget samlades tidigare för att göra tie dyed strumpor. Vi hade köpt höga strumpor och blå och gul färg. Poängen är att vi alla ska vara matchande på Conference.
Efteråt påbörjade jag och Mehdi the Stanford Prison Experiment, en sann film om ett helt stört, psykologiskt experiment. Jag har inte sett slutet än, men den är bra hittills!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...