Panther's Nation

Tack och lov tog vi oss hem från tävlingen. Lördagen var precis lika plågsam som fredagen, och allas humör var botten (inte minst Kirks). Tillbaka på Wingate var det vitt och fint, och vi spenderade kvällen med att kolla på Selfless, en film som jag faktiskt tyckte var riktigt bra.
Idag var det helt obeskrivligt skönt med sovmorgon. Det följdes av lite chill, lite plugg och lite Walmartshoppande. Nu ikväll var det footballsyra som härjade på campus. Carolina Panthers spelade mot Arizona Cardinals om en plats till årets Super Bowl, och Panthers kept pounding! Så i år kommer det faktiskt bli riktigt kul att se Super Bowl om två veckor, då "vi" spelar mot Broncos.
Förövrigt så har jag gått och blivit en tutor, vilket innebär att jag kan jobba som "hjälplärare" inom vissa ämnen för att hjälpa elever som har svårt att förstå. Min business statisticsprofessor frågade om jag ville göra det, eftersom jag gjort så bra ifrån mig i kursen, så det var ju lite kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...