Florida - the one with the beach

TRÄNINGSFRI DAG. Underbart! Dock var vi ett gäng som valde att åka och simma lite imorse för att mjuka upp musklerna. Det blev drygt 1200 cirkelsimning och det kändes riktigt skönt. Efteråt tog vi en massa coola bilder med Kirklands go-pro.
Med en hel dag av ledighet ville de flesta hitta på något kul, till exempel åka till stranden. Det blev så mycket planer som ändrades fram och tillbaka, och sånt irriterar verkligen mig. Men tillslut åkte jag, Mehdi, Lenni, Lauren, Rita och Armony till Daytona Beach. Det var rätt skönt i början men efter ett tag blev det rätt kallt. Vi hade i alla fall riktigt roligt, och det blev bara ett par timmars äventyr istället för en heldag som de andra åkte på. Det hade jag inte orkat haha...
Nu ikväll gick jag, Mehdi, Julie och Leigh-Ann till Sweet Tomatoes, en helt fantastisk restaurang! De har buffé bestående av alla möjliga sorters sallad och grönsaker, pasta, soppa, bröd och efterrätter. Så otroligt gott! Det plus lite tv-tittande med Julie avslutade dagen perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...