Toppningen är påbörjad!

Sista morgonträningen avklarad och det känns fantastiskt! Det har varit en fullspäckad men superbra dag! Först och främst var jag sex timmar försenad till ett möte, eftersom min gmail-kalender var satt på svensk tidszon. Der följdes av en väldigt kul psykologilektion, där vi bland annat gjorde wall-sits för att visa på att man presterar bättre i grupp.
Sedan var det dags för träning. Jag och Cheyanne simmade själva för vi blev sena på grund av psykologin,  och jag upptäckte att jag är kung på fjäril med dolme. Efter träningen blev det en väldig hastig middag, maten har varit god hela veckan men servicen har varit SÄMST. Allt tar slut hela tiden. I alla fall, efter maten rusade jag iväg på ett annat möte innan jag gick och kollade på basket med Mehdi och Cait.
Nu ikväll har vi tittat på Trollhunter, en norsk "skräckfilm".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...