Florida - the winter

Tre grader varmt imorse. Kul. Tror aldrig alla varit i bassängen så snabbt förr. Imorse var det ett ganska lugnt pass, nu ikväll var det dock andra bullar. Distansarna hade som vanligt det längsta, jobbigaste passet. 15×400, starttidssänkning efter 5, 9, 12 och 14, sista var all out.
Efter nio gjorde mina armar så ont och jag klarade knappt starttiderna så jag frågade om jag fick simma arm, vips så gick det 15 sekunder snabbare. Fy tusan vilket pass. 8400 på två timmar.
Mellan passen kollade vi på Abduction. Jag har tidigare trott att jag inte kan bli hollywoodskådis med min svenska brytning, men efter att sett Michael Nyqvist i den filmen känner jag mig lugn på den fronten.
Kvällen avslutades med mer journals och frågesport.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...