Florida - the beach

Äntligen en halvdag ledig. Inte utan ett brutalt tretimmarspass på mogonen dock... Simningen gör så ont så mitt max frisim är på samma tider som jag normalt kan simma ryggsim på. Men det känns bra att det är 40 av oss som alla känner likadant. Efter två timmar av simning hade vi landträning. Tydligen ligger även denna pool i närheten av en footballstadium, vilket i sin tur innebär trappor. Upp och ner. Upp och ner.
Hur som helst, träningen tog slut och vi åkte till stranden. UNDERBART. Så mycket vågor, och massor med sol. Självklart är jag bränd, men det har det varit värt. Några av killarna hyrde en golfbilsliknande bil som vi åkte runt i. Vi grävde ner Jerome i sanden och lockade dit fiskmåsarna. Jag köpte kulglass (butter pecan och coconut almond) som var huuur god som helst. Summa summarum, eftermiddagen var fantastisk.
Kvällen avslutades med charader och mer dagboksuppläsning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...