Florida - the muscle ache

Började gårdagen med 7000 meter långbana, vilket i princip innebar två timmar sträcksimning. Halva laget hade ont i axlarna efteråt och det tyckte inte Kirk om. Så hela eftermiddagspasset var ben. Det tyckte inte jag om. Lunges runt hela poolen, abs till bedrövelse och massor med pullups. Därefter simmades det. Ben. 800 kick på mage med snorkel och händerna längs sidan, 10×50 kick under vattnet, sedan en likadan 800ing igen. 800ingarna var hårda. Eew.
Mellan träningarna roade jag mig med att platta Mehdis extremt lockiga hår. Jag var väldigt nöjdmed resultatet haha. På kvällen fortsatte vi med tävlingar, denna gång var det ett frågequiz om våra coacher.
Idag fortsatte mördarpassen. Nästan 7000 imorse och nu på kvällen kördes min mest fruktade serie 100-200-300 (...) - 800, efter att vi gymmat. Fy bövelen vad ont det gör överallt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...