Sprint time!

Från igår:
Som långdistansare blir man lite lätt nervös när coacherna säger åt oss att ta med tävlingsdräkter till träningen idag. Föreställer mig en massa brutna 500ingar och annat jobbigt. Men väl på plats för dagens träning börjar Kirk dela ut badmössor, som ni kan se nedan, till alla. Det var dagens outfit, och ett måste för träningen.
Vi simmade in och gick sedan och bytte om till dräkter. Det visade sig att vi inte alls behöver göra jobbiga distanser, bara en massa 50or (vi fick dock göra många fler än sprinterna). Jag simmade SÅ bra! Kändes som jag flög fram! När Kirk sa åt oss att simma av, bad jag att få göra en extra, så jag kunde pressa en tiondel till och persa. Supernöjd med dagens träning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...