Andra skoldagen

Ny dag, nya klasser! Men först, två timmar träning. Efter frukosten hade jag GPS - political science and economy och därefter litteratur - British enlightenment. Det följdes av lunch och ett par timmar paus innan performance psychology. Den sistnämnda klassen kommer bli kul det är jag säker på. De andra verkar rätt bra de också. Det är skönt att jag har simmare i alla mina kurser!
När skolan var över var det dags för träning igen. Fy bövelen vad hårt det var. Bara frisim för min del och alla serier innehöll en massa hårt. Simmade bland annat en 200 arm på bara en sekund över pers... Det gjorde så ont överallt efter den träningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...