Shopping!

Slitna efter gårdages bravader, lyckades sophomoreklassen plus två samla energi nog att klä upp sig. Efter många klädbyten och ännu fler försök till att stryka kläder med plattången, såg vi någorlunda bra ut, och i samlad trupp gav vi oss av till Olive Garden. Som alltid levererade favoritrestaurangen. Trots att det var lördagkväll, lyckades vi få ett bord för 12, efter endast en halvtimme. Det blev en supertrevlig kväll med portobellofyllda raviolis för min del. När vi kom tillbaka tittade vi på E.T.
Idag var det skönt med sovmorgon. Det behövdes, kände jag. Väl uppe och färdig med frukost, åkte jag och Mehdi till Concord Mills och shoppade. Jag försöker uppgradera min garderob lite, och efter idag tycker jag verkligen den har förbättrats (Emma hade varit stolt över mig).
Nu ikväll var vi ett gäng som såg på Shutter Island hos seniorkillarna. Fy vilken psycho film!!! Men den var bra (så klart, Dicaprio har ju huvudrollen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...