Bra val

Den här terminen läser jag faktiskt ett par väldigt intressanta kurser. Tyvärr är ingen av dem relaterade till mitt major, så återigen undrar jag om jag valt rätt... Hursomhelst, min GPS är riktigt bra, jag tvingas hålla mig uppdaterad om vad som pågår i världen och jag lär mig om viktiga historiska händelser. Trots att jag inte tycker om att läsa, finner jag min litteraturkurs väldigt lärorik. Jag kommer vara expert på 1600-talets England när terminen är över. Favoriten i veckan är dock psykologin, även om vi bara har börjat, inser jag att det kommer bli en väldigt givande kurs.
Efter skolan idag var vi tvungna att hjälpa till på en high school-tävling som hölls här, så jag spenderade en timme som tidtagare. Nu sitter vi åter samlade hos killarna och ser på film. Italian Job ikväll. Det verkar som jag kommer vara ganska filmbildad efter den här terminen också...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...