MLK

Jag känner att mina senaste inlägg har varit en dag efter, men jag skyller det på strul med wifi. I alla fall, igår var det Martin Luther King-dagen, vilket innebar ledigt från skolan, och det är ju inte helt fel! Vi tränade i tre och en halv timme på morgonen, men sedan fick vi resten av dagen ledigt. Det blev bland annat en tur till djuraffären i hopp om att få leka med katterna, men det fick vi tyvärr inte. Mehdi och hans kompis hjälpte mig att ladda ner Microsoft Office, kostnadsfritt, så nu är jag redo för en termin av uppsatser!
Dagen avslutades med en tur till Sweet Frog med Mehdi och Lenni.
Idag var det skola som vanligt och träning nu på kvällen. Återigen var jag ensam distansare och fick simma 4×(4×100) bästa snitt med sjunkande starttid, medan alla andra simmade 50or istället. Det gick bra ändå, och alla andra uppmuntrande och hejade på mig när de var klara.
Nu är det läggdags för imorgon har vi SISTA MORGONTRÄNINGEN!!!!! Taper time, here we come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...